"Агробанк" акциядорлик тижорат банки ҳамда банкка тегишли бир нечта лойиҳалар ўтган ҳафта якунида (21-23 октябрь кунлари) Тошкентда бўлиб ўтган реклама ва маркетинг фестивали — Tashkent Advertising Festival (TAF!22) тадбирида қатор номинациялар бўйича ғолиб деб топилди.
Хусусан, маркетинг ҳамжамиятининг халқаро экспертлари томонидан учта номинацияда Агробанкка энг юқори "Гран При" ва "Платинум" мукофотлари тақдим этилди:
- "Rebrending" лойиҳаси;
- "Йилнинг энг яхши реклама лойиҳаси" — Бренд-манифест (Гран-при соврини);
- "Бир каналли коммуникация" — Бренд-манифест.
Шунингдек, истеъмолчиларнинг танловига кўра Агробанкнинг қуйидаги лойиҳалари "Олтин" мукофотига муносиб деб топилди:
- "Digital" номинациясида "Agrozamin.O‘zimizniki" лойиҳаси;
- "Integrated" номинациясида Агробанк кредит картаси;
- "Community" номинациясида "Фермерлар мактаби" лойиҳаси.
Bankers.uz жамоаси "Агробанк" АТБ ни ушбу эътирофлар билан табриклайди.
Тасодифий хабарлар
Тошкентда эркак банкоматни бузиб, 7,5 млн сўм ўғирлади
Жорий йил 9 апрелдан тўлов ҳужжатларига жисмоний шахслар СТИР ўрнига ЖШШИР киритилади
Ўзбекистон банкларининг даромадлилик кўрсаткичлари: 9 ой якунлари қандай?
Ориент Финанс банк акциядорлари таркибида ўзгаришлар рўй берди
Кредит маблағларини талон-торож қилиш ҳолатлари фош этилди